wtorek, 23 lipca 2013

Akcent francuski

Salut!Jejku,przepraszam,że tak długo nie pisałam aż 4 dni!Byłam bardzo zajęta poza tym wyjechałam na 2 dni i nie miałam dostępu do komputera.A na dodatek zaczytałam się w sadze ,,wilcze oczy"(gorąco polecam).I tak wciągnęły mnie pozostałe języki których się uczę,że...Chciałabym napisać jeszcze,że nominowałam do Liebster Award 11 blogów,z czego autorzy 3 napisali,że nie biorą udziału.Autorka 1 bloga odpowiedziała na nominację.A reszta?Cisza...Ale teraz wróćmy do tematu posta:akcentu francuskiego.
Bez tego nie zaczniemy,to logiczne.Nawet w alfabecie do wymówienia ,,r" jest on potrzebny.Ja zaczynałam naukę od słuchania piosenek francuskich.Automatycznie nauczyłam się akcentu w 2 dni.Spotykam jednak często ludzi którzy BARDZO chcieliby uczyć się francuskiego,jednak nie umieją nauczyć się akcentu...Myślę,że to akcent jest dla większości największym problemem.W moim przypadku największym problemem jest brak systematyczności(da się zauważyć na blogu),jednak to jest do przezwyciężenia...Więc jak szybko opanować akcent?Przede wszystkim piosenki.Bo kto nie lubi śpiewać pod prysznicem niedawno usłyszanej piosenki,nawet kiedy fałszuje?Oto parę piosenek:






Ah,słodkie wspomnienia początków nauki!Ja nauczyłam się akcentu dzięki piosenkom.Jeśli ci nie wychodzi,ćwicz chociażby miesiąc,ale się nauczysz.Najważniejsza jest wytrwałość(może temat następnego posta?).Bez niej nie zdziałamy nic.Czy mógłby ktoś,kto uczył się francuskiego opisać swoją przygodę z akcentem?Pytanie do komentarza:Czy chcesz,aby jutro na blogu pojawił się vlog?To tyle,pa pa!

8 komentarzy:

  1. Hej!Na twojego trafiłam przez przypadek.Uważam,że jest dobrze prowadzony.Tylko radzę:pisz systematycznie bo możesz stracić czytelników.Tak,nagraj vloga.Będę czytać,pa!

    OdpowiedzUsuń
  2. Twuj blog to dno kompletne!Myślisz,rze jest taki super i wgl. a tak nie jest.AKCENTU NIE DA SIĘ NAÓCZYĆ PRZES PIOSENKI!Jakaś dziwna jesteś rze śpiewasz pod prysznicem.ŻAL.O czym ty wgl. piszesz?Same nieprzydatne informacje.I NIE NAUCZYŁAŚ SIE AKCENTU W 2 DNI TO NIEMOŻLIWE.Założe sie rze nawet francuskiego nie znasz.Ja znam lepiej od ciebie!Przestań blogować bo plamisz dobre imie francuskiego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. radzę poćwiczyć ortografię.
      jak ty będziesz idealny to dopiero wtedy zacznij oceniać innych anonimie.

      Usuń
  3. Jejku, jak ja uwielbiam francuskie piosenki :D Całkiem fajne utwory wybrałaś - wielki plus :)
    mlwdragon.blogspot.com
    historiaadam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam do ciebie prośbę dotyczącą tego języka.
    jesli mozesz napisz do mnie na email - bojohny@onet.pl

    ( Rozpuszczone Dziecko - zapytaj)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie napisałaś, może podasz mi swojego emaila? Albo facebooka?
    Jeśli nie masz czasu to trudno.
    pozdrawiam,buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja zaczynałem naukę z rozmówek, tam mi pisali coś takiego: francuskie "e" jest podobne do "i" itd. Nie miałem pojęcia, jak brzmi francuski, ale wymawiałem według wskazówek :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy może dodać komentarz nawet anonimowi!