wtorek, 23 lipca 2013

Czy odejść?

Salut!To 2 notka tego dnia więc to coś bardzo ważnego.Co?Mówi sam tytuł...Po co blogować jeśli ludzie i tak mają negatywne zdanie chociażby byli mniejszością.Oto filmik:
Oto komentarz anonima:wuj blog to dno kompletne!Myślisz,rze jest taki super i wgl. a tak nie jest.AKCENTU NIE DA SIĘ NAÓCZYĆ PRZES PIOSENKI!Jakaś dziwna jesteś rze śpiewasz pod prysznicem.ŻAL.O czym ty wgl. piszesz?Same nieprzydatne informacje.I NIE NAUCZYŁAŚ SIE AKCENTU W 2 DNI TO NIEMOŻLIWE.Założe sie rze nawet francuskiego nie znasz.Ja znam lepiej od ciebie!Przestań blogować bo plamisz dobre imie francuskiego!
A to odpowiedź na zapytaj.onet.pl:

Akcent to trudna rzecz, trzeba się osłuchać i na pewno nie da się go załapać w dwa dni. Zresztą uczy się słowa i akcentowania go, nie rozumiem jak można się nauczyć samego akcentu, a jaki jest akcent w Polsce? Nie ma czegoś takiego, akcent dotyczy pojedynczego słowa, czy wręcz całych zdań (np. w przypadku udźwięcznień i ubezdźwięcznień) i też w zależności od miejsca zamieszkania ludzie mogą różnie akcentować, w Polsce masz przykład chociażby północ-południe. Co do tych wpisów to też trochę mija się z celem, na początku napisałaś, że tu będą lekcje francuskiego, a potem ile w zasadzie jest tych lekcji? Chcesz prowadzić lekcje to je prowadź, nie opowiadaj o sobie (chyba, że na zasadzie "mi sprawiło to ogromną trudność, więc wytrwałości", "dla mnie właśnie to było najtrudniejsze", "ja w sumie nie miałam z tym większych problemów, myślę, że szybko załapiecie"). Musisz sobie zadać pytanie czego ma ten blog dotyczyć, czy Ciebie czy kultury. I też pisz ciągle takim samym tekstem, a nie jedna notka zaczęłaś dużym, a potem powodzenia w czytaniu tych mrówek.


Jeśli ktoś nie wierzy w mój poprawny akcent to napiszcie na maila wyślę filmik.Jeśli nie chcecie,żebym odchodziła,nie zrobię tego.Jeśli chcecie,żeby blog był zamknięty,zrobię to.To zależy tylko od Was.

12 komentarzy:

  1. zostań zostań zostań !
    i nagrywaj vlogi z lekcjami francuskiego! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie odchodź!Blog jest super,ja oglądałam wszystkie chyba o francuskim i nigdy nie spotkałam tak wspaniałej bloggerki,wyglądu bloga czy chociażby stylu pisania...To dzięki Tobie połknęłam bakcyla na język francuski,dzięki Twojemu blogu!Bez niego nie dam sobie rady bo Ty świetnie motywujesz!Nie przejmuj się hejtami,oni się nie znają.Pokaż,że nie jesteś słaba,że nie poddasz się przez nich!No dalej!Nie odchodź!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie odchodź.Widzisz ile osób jest przeciw?Nie możesz zawieść tylu ludzi bo oni w cb. wierzą.Nie rozumiem czego jest się w tym blogu czepiać.Przecież on jest perfekcyjny.A tak na marginesie:co za głupki ją tak zdołowały?!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wolno ci odchodzić!Jeśli byś tylko załapała systematyczność,to było by bardzo dobrze ale mi nie przeszkadzają przerwy między postami!Blog fajnie i lekko się czyta.Tylko masz mało czytelników.Jak dla mnie to jest NAJLEPSZY BLOG O JĘZYKU FRANCUSKIM NA ŚWIECIE i powinien być na 1 miejscu w google!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie odchodź i nie przejmuj sie nimi bo sie czepiają byle g*wna!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie odchodź!Oni wszyscy ci zazdroszczą wspaniałego bloga.Dlaczego blogi o modzie są najpopularniejsze?Twój powinien mieć 3 tysiaki obserwatorów!

    OdpowiedzUsuń
  7. Taaakkk....Ty?Odejść?Żarty jakieś?Najlepszy blog o francuskim zamknąć?Każdy ci mówi,że jest THE BEST!

    OdpowiedzUsuń
  8. Każdy uwielbia twojego bloga a ty odejść chceż?

    OdpowiedzUsuń
  9. Nosz choera szkoda by było takiego bloga zamknąć,zastanów się

    OdpowiedzUsuń
  10. Kurcze to rekord komów na twoim blogu i jak odejdziesz to juz nikt nie bedzie czytać a już widzisz że niby 6 obserwatorów a widzisz ile ludzi czyta a nie ma maila na gmailu więc doceń to!

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie odchodź bo prowadzisz fajnego bloga :) Nie przejmuj się hejtami, inni są najczęściej zazdrośni, ze komuś się w blogowaniu powodzi, a im nie :D
    MAM PYTANIE - czy temat na notkę, który zamówiłem ukazał się już czy jeszcze nie? Czekam i chętnie przeczytam :)
    mlwdragon.blogspot.com
    historiaadam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. czekamy na lekcje francuskiego!!

    OdpowiedzUsuń

Każdy może dodać komentarz nawet anonimowi!