poniedziałek, 15 lipca 2013

Bonjour!

Bonjour!Będę pisać pod przydomkiem Chloé(wym.Kloe),Chciałabym,aby mój wiek pozostał anonimowy.Jestem pasjonatką języka francuskiego.Blog założyłam po to,aby przekonać Was,że francuski to język przydatny i piękny.Na blogu będę zamieszczała informacje o kulturze języka oraz lekcje.Tytuł bloga oznacza ,,Dzeń Dobry Paryżu".Posty będą codziennie.Blog postaram się prowadzić systematycznie,jednak przygotowanie lekcji jest bardzo czasochłonne więc post może spóźnić się 2 dni.Można zamawiać posty.
                                                       
                                                         





Do każdego posta dołącze pytanie do komentarza.Odpowiadając na nie oraz dołączając link do Waszego bloga,spodziewajcie się komentarza ode mnie przy ostatnim poście.Jeśli napiszesz,że obserwujesz bloga zrobię to samo.
Pytanie na dziś:Co sądzisz o wyglądzie bloga?
To tyle na dziś.Orowuar!

5 komentarzy:

  1. Hmmm zaciekawiłaś mnie swoją pasją. Masz rację francuski to piękny język, a praktycznie mało o nim wiem. Bardzo dobry pomysł :) Życzę powodzeniu w blogowaniu.
    PS Wygląd jest ok :D
    clauudiaa--rose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam francuski :) W gimbazie miałem 5 na koniec :)
    Szkoda, że raczej nie będę go miał w technikum...
    Życzę powodzenia w blogowaniu :)
    wg. mnie wygląd jest fajny, taki przywodzący na myśl Francję :)
    mlwdragon.blogspot.com
    historiaadam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam pytanie: Skąd zrodziła się u Ciebie fascynacja tym językiem? Wygląd bloga, jest uroczy i spokojny :)
    http://bookiza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj!U mnie ta fascynacja zrodziła się poprzez poznanie pewnego chłopaka.Był francuzem.Jak usłyszałam jak mówi...Pomyślałam,,czemu by nie spróbować?".Oto cała historia.

      Usuń
    2. Hahahaha, czyli nowa znajomość dała Ci nową pasję. :)

      Usuń

Każdy może dodać komentarz nawet anonimowi!