środa, 7 sierpnia 2013

2 blog i STOP

Salut!Chciałam Was zaprosić na mojego 2 bloga o języku włoskim(kliknij).I chciałam zakomunikować,że blog będzie chwilowo nieaktywny z powodu braku czasu.Bo tamten blog był w stanie opłakanym kiedy mi go oddano i teraz muszę go wyprowadzić na prostą szczególnie dlatego,że blog ma więcej czytelników niż ten,a liczba komentarzy jak na moje blogi to rekordowa.Muszę się też poduczyć włoskiego.To nie tak,że włoski zawrócił  mi w głowie i już zostawiam francuski,bo francuski ZAWSZE będzie dla mnie numerem 1,tylko o 2 bloga też muszę dbać.A szczególnie o takiego,który od dawna nie był prowadzony.Trzeba zrobić posty,wygląd,muzykę...A na tym blogu niczego brakuje mam nadzieję.Nie wiem kiedy wrócę,ale CHYBA już niedługo...

4 komentarze:

  1. No to super.Znowu robisz jakieś stopy i inne pierdoły.,,To nie tak,że włoski zawrócił mi w głowie i już zostawiam francuski".A JAK?Jakby był dla ciebie najważniejszy to byś sie w inne jenzykowe blogi nie bawiła.,,nie wiem kiedy wróce,ale CHYBA już niedłgo".A pewnie za jakiś tydzień napiszesz że blog zamykasz ale zapraszasz na tego 2 i tak z każdym kolejnym!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamknij sie!Czytałem jej 2 bloga jak była poprzednia blogerka i serio zostanowiła jej go w strasznym stanie a ona się stara wyprowadzić na prostą.I ma prawo robić sb. przerwy,tyle ile potrzebuje.I nie komentuj jak ci sie nie podoba.

      Usuń
    2. Też to zauważyłam.A tamten blog jak paczałam to był fajnie już wypielengnowany więc nie widze problemu.

      Usuń
  2. Plis wróć szybko!A ten 2 blog będę czytać,jest super.

    OdpowiedzUsuń

Każdy może dodać komentarz nawet anonimowi!