niedziela, 8 września 2013

Powrót!

Salut!Przepraszam że długo nie pisałam,ale w wakacje wyjechałam na prawie miesiąc a potem rok szkolny...Sami wiecie jak to z nauką,A do tego zapisałam się do gazetki szkolnej.Mam mieć własny dział,ale nie wiem o czym pisać.O francuskim raczej nie.Może japoński lub koreański?Nie wiem,na prawdę...Ale dość już o mnie.Najważniejsze jest to,że wróciłam i teraz blog będzie prowadzony regularnie.Posty będą raz na 2 tygodnie.Przyswoicie łatwo materiał,i będziecie mieli duużo czasu na naukę.W następne wakacje posty będą np. co 4 dni,chyba że gdzieś wyjadę.Jeśli to dla Was za długo to napiszcie w komentarzu,jakoś to skombinuję.
Pytanie do komentarza:Czy czytasz bloga regularnie?
To tyle.Pozdrawiam i żegnam:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy może dodać komentarz nawet anonimowi!